Odpowiedzi

2010-01-07T14:43:48+01:00
Iloraz liczb 1,25 i 0,25 pomnóz przez sumę liczb 2,4 i 3,125

1,25 : 0,25*[2,4+3,125]=0,3125*5.525=1,7265625
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T14:44:11+01:00
1,25 i 0,25 pomnóz przez sumę liczb 2,4 i 3,125

1,25 / 0,25 = 5

2,4 + 3,125 = 5,525

5,525 * 5 = 27,625


czyli

1,25/0,25 * (2,4 + 3,125) = 5 * 5,525 = 27,625
1 5 1
2010-01-07T14:44:14+01:00
(1,25:0,25)*(2,4+3,125)=5*5,525=27,625
1 5 1