Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T14:47:08+01:00
1. Grzyby jadalne: koźlak biały, borowik, pieczarka, drożdże .
2. Grzyby niejadalne : muchomor sromotnikowy, muchomor czerwony, parasolka.


2 . Są organizmami pionierskimi. Uczestniczą w użyźnianiu gleby .
6 3 6
2010-01-07T14:48:23+01:00
Grzyby jadalne : Borowiki , Podgrzybki Kożlarze Rydze

Grzyby trujące:muchomor czerwony zasłonak rudy goryczak żółciowy pieczarka płaska

Znaczenie porostów w przyrodzie : uczestniczą w tworzeniu sie gleby , sa organizmami pioniesrkimi , sa to takze organizmy wskaznikowe , stanowia pokarm , produkuja barwniki
9 4 9