Odpowiedzi

2010-01-07T14:52:35+01:00
Opis burzy. Ks. X wers 56-77

licze na naj
60 2 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T14:53:31+01:00
Ks.I.,w.186

opis lasów (ks. III, w.550 i następne)
- opis nieba (ks. III, w. 630 i następne)


- opis sadu (ks. II, w.405 i następne)
- opis burzy (ks. X, w.56 i następne)
- opis młyna (ks. VIII, w.622 i następne)

31 3 31
2010-01-07T14:57:47+01:00
Księga 2:zamek: 404 wers
księga 1:gospodarstwo:wers 90
księga 3:umizgi: wers 220
25 2 25