120 osób zapytano ,,W jakiej porze roku urodziłeś się?,,
otrzymane wyniki przedstawiono w tabelce

Pora roku
Procent odpowiedzi

zima-10%
wiosna-30%
lato-20%
jesień-40%

a)narysujcie diagram kołowy, przedstawiający te dane
b)Ilu ankietowanych urodziło się wiosną? A ilu jesienią?
------------------------------------------------------------------------------
Na jutro bardzo prosze o pomoc

diagram jak mozecie narysujcie np w paincie

daje 20pkt.

bardzo prosze o pomoc

2

Odpowiedzi

2010-01-07T15:03:42+01:00
A)http://img412.imageshack.us/img412/4016/beztytuuck.jpg
b) wiosna 120 : 100 *30= 36 osób
jesień 120 :100*40= 48 osób
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:04:16+01:00
A)a obrazek moge wysłać przez e-mail lub gg
biały - zima
czerwony - lato
zielony - wiosna
zółty - jesień
b)
wiosna:
120*30%=36osób
Jesień:
120*40%=48osób
19 4 19