Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T19:20:11+02:00
Ryba chwyciła haczyk - ktoś złapał sie w pułapke

kubek w kubek - wielkie podobienstwo

wykręcic sie sianem - uniknąć czegoś

podniesiony na duchu - pocieszony w trudnej sytuacji
99 4 99
2009-09-21T19:33:30+02:00
Ryba chgwycila haczyk 0 ktos cos zrozumial , skumal lub sie nabral na cos.
kubek w kubek - cos takie same.
podniesiony na duchu - czlowiek wspierany przez kogos, :)
a trego trzeciego nie umiem :) pozdrawiam :)
58 2 58