Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:03:51+01:00
(17,8+2,48)*5,05-13,85*42=20.28 * 5.05 -46.410= 102.414 - 46.110=56.304

2,75+34,25*(57,6-7,6*7,5)=2.75 + 34.25 * (57.6-57)= 2.75 + 20.55= 23.3

72,3-2,05*(6,03*5,4-30.062= 72.3 - 2.05 * (32,562 - 30.062) = 72.3 -2.05 * 2.5 = 72.3 -5.125 = 67.175
8 4 8
  • tons
  • Początkujący
2010-01-07T15:04:43+01:00
(20,28)*5,05-581,7=102,414-581,7=-479,28600
niżej nie wiem gdzie się kończy nawias przykro mi.
1 5 1