Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T15:14:29+01:00
Trzymać duszę za gardło - coś chwyciło kogoś za gardło [ coś złapało kogoś za gardło] 1. `coś bardzo kogoś wzruszyło, rozrzewniło` ○ Kiedy zobaczył ją po latach, wzruszenie chwyciło go za gardło.

A tego drugiego nie wiem . ; //


Pozdrawiam .;d


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:16:26+01:00
1. trzymać duszę za gardło - niepokoić się, być wystraszonym lub mieć wyrzuty sumienia

2. lecieć jak ptak- być wolnym, często mówimy tak gdy skoczymy coś czego nie lubimy