Odpowiedzi

2010-01-07T15:11:24+01:00
BEZ REWANŻU
Aby się do żłobu dobić
wciąż ktoś kogoś w konia robi.
- Co za ludzie! - koń narzeka
bo koń konia robi w człeka NASZA MOWA OJ(NIE)CZYSTA
Polacy nie gęsi, wżdy swój język mają
Słownik słów niecenzuralnych na wyrywki znają.
Po to byśmy byli mili, grzeczni, kulturalni
Warto oddać ten nasz język do chemicznej pralni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:12:46+01:00
PRZEWIDUJĄCY
Aby zawsze trafić w sedno
mierzy w sedno on niejedno




PRZYPOMNIENIE
Jeżeli komuś się wydaje,
że poza Polską świat jest rajem -
przypomnę: z raju się wypędza!
Kto nie wierzy, niech zapyta ksiedza



WINA I KARA
Zbrodnia to niesłychana
zaczepić chuligana



Myślę że pomogłem powinno być dobre
Pozdro :))
2010-01-07T15:21:58+01:00
NA DOBRANOC
Jak chcesz dobry humor mieć , wszystkie troski odrzuć precz.
A jak kiedyś zbraknie tchu , ukołyszę cię do snu ;-)

RECEPTA
Jak w kościele nie od święta
istnieje kolekta
Tak w każde nadchodzące Święta
istnieje miłości recepta.

;-dd ;)