Chciałbyś nakłonić swoich kolegów do obejrzenia wystawy fotograficznej " Ryby głebinowe ". Postaraj si podać co najmniej trzy argumenty, które przekonaja ich, że warto zainteresowac sie rybami żyjącymi w głębinach mórz i oceanów.


PROSZĘ O SENSOWNE ODPOWIEDZI !! TO NA JUTRO !! 3 ARGUMENT W PUNKTACH !!

2

Odpowiedzi

2010-01-07T15:25:03+01:00
1) Będzie można zobaczyć wiele sfotografowanych ryb , których nie można spotkać na codzień

2) Dokładnie się przyjrzeć każdej z ryb
3) Będą na fotografiach rekiny i delfiny , oraz koralowce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:25:31+01:00
1. Niektóre mają duże, świecące oczy, inne szeroko otwierające się paszcze, w których występują bardzo ostre zęby
2. Większość z tych ryb widzi przy świetle niewidocznym dla człowieka, niektóre z nich są ślepe, a jeszcze inne mają specjalne komórki wytwarzające światło
3. Wiele ryb głębinowych charakteryzuje się dziwacznymi kształtami, które warto zobaczyć na własne oczy
1 1 1