Odpowiedzi

2010-01-07T15:19:47+01:00
Spokojna, cicha
stajenka licha,
pełna niebieskiej chwały;
Oto leżący,
przed nami śpiący,
w promieniach Jezus mały.


2. Nad Nim Anieli
w locie stanęli
i pochyleni klęczą;
z włosy złotymi,
z skrzydły białymi
pod malowaną tęczą.


5. I oto mnodzy
ludzie ubodzy
radzi oglądać Pana;
pełni natchnienia,
pełni zbawienia,
upadli na kolana.


8. Lulaj Dziecino,
lulaj ptaszyno,
nasze umiłowanie;
gdy się rozbudzi
w tej rzeszy ludzi,
zbawienie nam się stanie.


11. Hej! ludzie prości,
Bóg z nami gości,
skończony czas niedoli;
On daje siebie,
chwała na niebie,
pokój ludziom dobrej woli.
(pokój wam dobrej woli.)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:20:18+01:00
Śpiewajmy wszyscy Jemu-
Zbawicielowi naszemu.
On leży w ubogiej stajence,
na sianku kłującym...
Jest mu zimno, nie ma czym okryć Go...
Wtem pastuszkowie przybywają,
Cieplą kołderkę mu dają.
Wnet za nimi, dzieci małe, Jezuskowi tak śpiewają:
"Bo tyś mały, przemarznięty i zziębnięty, leżysz w żłobie.
Lecz my tu, do Ciebie przybywamy, bo Cię bardzo kochamy..."
Leży w żłóbku, koło woła, i osiołka,
Cieszy się z darów.
Przybywają Tzrej Królowie, dary mu składają...
Złoto, mirrę, i kadzidło.