Odpowiedzi

2010-01-07T15:14:28+01:00
Fikcja- coś niemożliwego
realizm- realne z naszego świata
rzeczywistość- życie nasze czasy
fantastyka - fantastyczne wymyślone
10 3 10
2010-01-07T15:15:52+01:00
Fikcja - nierzeczywista.
relizm - że coś jest prawdziwe .
rzeczywistosć - chyba sam rozumiesz ze to jest cos normalnego w którym żyjemy .
fantastyka - że coś jest zmyślone .
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:15:59+01:00
Fikcja: wytwór wyobraźni. Coś czemu nic nie odpowiada w rzeczywistości.

realizm:postawa, która opierając się na doświadczeniu i rozumowaniu, charakteryzuje się obiektywną oceną rzeczywistości, liczeniem się z faktami w działaniu, powziętych celach, poglądach.

rzeczywistość:to "wszystko co istnieje"

fantastyka : – dziedzina literatury,filmu i innych dziedzin sztuki i kultury. Polega ona na kreowaniu istot, które są wytworem wyobraźni, części świata lub całej rzeczywistości zupełnie odmiennej od tej, którą znamy z życia.
14 4 14