Odpowiedzi

2010-01-07T15:22:37+01:00
V=20 m/s
t=4s
s=?
s=V ×t
s= 20m/s ×4s=80m
ciało przebyło w tym czasie 80 metrów
:)
pozdro
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:22:42+01:00
Dane:
v=20m/s
t=4s

Szukane:
s=?

v=s/t
s=v*t
s=20m/s*4s
s=80m

Odp:W tym czasie to ciało przebyło drogę 80 metrów.

Masz wszystkie obliczenia i wzory i dane. Pozdrawiam i bardzo proszę o najjj..., z góry bardzo dziękuję...
2 3 2
2010-01-07T15:25:01+01:00