Odpowiedzi

2009-09-21T19:29:20+02:00
Marysia częstowała kolezanki i kolegów z klasy cukierkami z okazji imienin. Dla kazdego mialo byc po 4 cukierki. Ile cukierków dostała jej nijblizsza przyjaciółka ,Jola , jeżeli nikt nie otrzymał słodyczy ponizej średniej?

No albo nie kumam albo to jest banalnie proste zadanie. Jeśli dla każdego z klasy miało być po 4 cukierki to średnia to 4 cukierki. Więc Jola też tyle dostała.
Moja odpowiedz : Jola dostała 4 cukierki.
Nie wiem cy ja jestem głupi czy to zadanie jest przeznaczone dla przedszkolaka.
:D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T19:30:27+02:00
No normalnie 4 dostała albo czegoś brakuje w zadaniu :)