Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:46:09+01:00
Plechowce
*nie posiadają korzenia ,łodygi,
liści i kwiatów,
*nie ma budowy tkankowej,
*ciało ma postać plechy
*organizmy jednokomórkowe i wielokomórkowe

przykłady: glony, grzyby i porosty


Organowce
*posiadają korzeń łodygę liście i kwiaty(organy),
*budowa tkankowa

przykłady: mchy, paprocie, rosliny nago i okrytonasienne
27 4 27
2010-01-07T15:56:08+01:00
Plechowce to organizmy które nie wykształciły narządów i tkanek. do plechowców należą np glony porosty
organowce to organizmy wykształcające tkanki i narządy np paprotniki mszaki
11 3 11