Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T15:27:47+01:00
Co robi ? Jaki jest ?
- nie wierzy w Boże Narodzenie i uważa je za bzdurę .
- ci , którzy myślą inaczej niż on , nazywa ich idiotami .
- jest bardzo skąpy
- nie utrzymuje kontaktów z siostrzeńcem , ubliża mu .
- inni mają go za głupiego starca , ponieważ krzyczy na dzieci i dorosłych .
2010-01-07T15:28:19+01:00
Scroog- złośliwy, nieuprzejmy, nieprzyjemny, skąpy, samotny, egoistyczny, pozbawiony uczuć