Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:27:48+01:00
Książki otwierają przed nami inny świat.
Książka jest podróżą.
Książki to wyobraźnia!
Czytajmy, to jest na czasie!
1 2 1
2010-01-07T15:28:20+01:00
Książki warto czytać, ponieważ zgłębiasz swoją wiedzei i poznajesz nowe, trudne słowa.Książki uczą
1 5 1
2010-01-07T15:28:26+01:00
Droga Kasiu!

Zachęcam Cię do czytania książek, gdy dzięki temu możesz poszerzyć swoją wiedzę i umysł. O wiele lepiej pisze się wtedy opowiadania i wypracowania gdyż masz lepszą wyobraźnię i fantastykę.

Pozdrawiam- Natalia
1 1 1