Odpowiedzi

2010-01-07T15:36:01+01:00
Interesuję się pływaniem oraz końmi. Moim hobby jest fryzjerstwo oraz jazda konna, którą bardzo lubię. Lubię również dobre filmy romantyczne...


Ich interessiere mich für das Schwimmen und mit den Pferden. Meinen Hobbys ist die Friseurkunst und das Reiten, das ich sehr liebe. Ich liebe gleichfalls gute romantische Filme...
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:37:39+01:00
Po polsku :

ja interesuję sie muzyka. Lubię słuchać muzyke. Gdybym mogła to cały czas bym ja słuchała. Najbardziej lubię rap i hip hop. Nie mam ulubionego wykonawce. Mam ich kilku . Więc PTP , Peja , Hemp Gru , Donguralesko. Przy muzyce można śpiewaćtańczyc , a przede wszystkim dobrze się bawic.


Po niemiecku :

Ich bin an Musik interessiert. Ich mag Musik hören. Wenn ich könnte ich die ganze Zeit zugehört hatte. Ich mag Rap und Hip-Hop. Ich habe nicht ein beliebter Künstler. Ich habe ein paar von ihnen. Also, PTP, Peja, Hemp Gru, DonGuralesko. Die Musik kann śpiewaćtańczyc und vor allem Spaß haben.



myysle że o to ci kaman . ; p
najj . ^ ^
8 2 8