Chciałbyś nakłonić swoich kolegów do obejrzenia wystawy fotograficznej "Ryby głębinowe". Postaraj się podać przynajmniej trzy argumenty, które przekonają ich, że warto zainteresować się rybami żyjącymi w głębinach mórz i oceanów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:34:28+01:00
1.warto się udać, ponieważ można zobaczyć ciekawe i rzadko spotykane ryby głębinowe. Możemy również wiele dowiedzieć się o ich środowisku.
2. Ryby te mają specyficzną budowę do przebywania w głębinach wód, które warto chociaż trochę poznać.
3.Takich ryb nie zobaczy się w ich środowisku naturalnym, ponieważ nie każdy ma możliwości i odpowiednie przeszkolenie .
Możemy za to zobaczyć je na zdjęciach na wystawie.

2010-01-07T15:37:30+01:00
Pierwszym argumentem morze być to że jest ich bardzo mało.
drugi to że są nie niesamowite mają różne wzory.
występują tylko w oceanach i morzach błebinowych.