Odpowiedzi

2010-01-07T15:40:56+01:00
On poprostu ukazał Jezusa jako noweho Mojzesza - ukazuje podobieństwa miedzy Jezusem a Mojżeszem i wykazuje ze Jezus jest ' większy'.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:45:52+01:00
Uzdrowienie dwóch ślepych
Uzdrowienie sparaliżowanych
Uzdrowienie dwóch opętanych
Uzdrowienie teściowej Piotra i wielu innych
Uzdrowienie sługi setnika
uzdrawianie chorych w Galilei

parę tytułów z Ewangelii wg. św. Mateusza xd

myslę ze pomogłam ;*
pzdroo ;]