Odpowiedzi

2010-01-07T15:33:24+01:00

byc spokojnym.
nie krzyczec
ładnie sie wyrazac
byc miłym i uprzejmym.
ustapic miejsca sterszemu w kasie lub miejsce w tramwaju.


licze na naj
pzdr
:***
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:33:50+01:00
1.uprzejmosc wobec innych
2.nie zajmowanie miejsc innym osobom
3.dobre zachowanie
4.nie przeszkadzanie innym osobom
5.kulturalnosc
2 5 2
2010-01-07T15:35:02+01:00
1.Ustapić miejsca starszej osobie lub Pani z dzieckiem
2.Zachowywać się kulturalnie
3.Pomóc starszej pani
4.Nie przepychać się
2 3 2