Odpowiedzi

2010-01-07T15:38:15+01:00
Postać Matki Teresy Kalkuty kojarzy mi się z dobrem i pomaganiem innym.

Pomagać mogę np. Dawać datki na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T15:41:43+01:00
Postać Matki Teresy z Kalkuty kojarzy mi się z osobą pomocną dla innych, dla której bardziej liczą się potrzeby innych ludzi, a nie własnę.

Pomoc potrzebujacym można okaząc w wielaki sposób;
-zbiórki pieniędzy, żywności
-praca na wolontarjacie
- zajęcia z dziećmi w domach dziecka
-zabawki dla dzieci potzrebujących
- zbiórki ubrań
-jakieś zbiórki lub koncerty charytatywne
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:42:22+01:00
Ta osoba kojarzy mi się z bezinteresowną pomocą której udziela się ludziom potrzebującym.

Pomoc potrzebującym możemy okazac:
-biorąc udział w zbiórkach harytatywnych
-przeznaczając pieniądze np. na dzieci z domów dziceka
-przekacywac osobom potrzebującym rzeczy które nam się nie pzydadzą a są w dobrym stanie (np.zabawki, ubrania)