Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T15:40:55+01:00
Mirra - do namaszczenia po śmierci , wiedzieli , że Jezus kiedyś umrze .
kadzidło - symbol modlitwy .
złoto - wierzyli , że jezus będzie królem i będzie rządził światem .


;DDD
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:41:27+01:00
Złoto: władza Jezusa nad kościołem
mirra: męczeństwo, które spotka Jezusa
kadzidło: zapowiada kapłaństwo Jezusa
7 3 7