Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:49:30+01:00
Gdy nadejdzie dzień sprawdzianu jestem nie zrównoważona. Cały dzień potrafię sie denerwować. CO chwila przypominam sobie regułi. Robie robie sobie wzorujące test pię razy sprawdzam czy nie popełniłam błedu. Gdy do dzwonka 5 min jestem niespokojna . Ręce mi drżą, mam spocone dłonie. Gdy dostaje sprawdzian w dłonie czytam pierwsze zadanie , mam wrażenie że nic nie umniem w tedy robię się czeerwona...
Niewiem czy to to ale ja tak mnej wiecej by napisała pozdro
daj mi dziesiątke daj mi najlepszą ocenę
3 3 3
2010-01-07T15:56:11+01:00
Zależy czy lubisz matematyke :D Ale przypuścmy że nie.

Czuję się przygnębiona i smutna. Mam nadzieję żę sprawdziań zostanie odwołany i będę mogła nauczyć się na następny dzień :D
1 1 1