Odpowiedzi

2009-09-21T19:49:00+02:00
A) 0 ,22 km = 220 m
17 cm = 0,17 m
1,4 cm = 0,014 m
4 dm = 0,4 m
b) 0,3 m = 30 cm
2/5 = 0,4 m a to jest równe 40 cm
72 dm = 7200 cm
4 mm = 0,4 cm
c) 1,3 kg = 130 dag
1/5 kg = 0,2 kg czyli jest to 20 dag.
520 g = 52 dag
12 g = 1,2 dag
d)14 dag = 140 g
1,7dag = 17 g
6kg = 60000 g
0,3kg = 3000 g
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T20:02:34+02:00
A. [m]
0,22km = 220 m
17cm = 0,17 m
1,4cm = 0,014 m
6dm = 0,6 m

b. [cm]
0,3m = 30 cm
dwie piąte metra = 40 cm
72dm = 720 cm
4mm = 0,4 cm

c. [dag]
1,3kg = 130 dag
jedna piąta kilograma = 20 dag
520g = 52 dag
12g = 1,2 dag

d. [g]
14dag = 140 g
1,7dag = 17 g
6kg = 6000 g
0,3kg = 300 g
1 5 1