Odpowiedzi

2010-01-07T15:51:12+01:00
Każdy potrzebuje przyjaciela poniewaz moze mu sie zwiezyc lub pogadac
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:51:28+01:00
Czy każdy potrzebuje przyjaciela?
Oczywiście, że tak. Przyjaciel, to osoba, która jest potrzebna każdemu. Każdy, gdy ma jakiś problem, coś mu się nie powiodło, jest załamany lub stało się coś strasznego w jego życiu, idzie do przyjaciela, mówi mu o wszystkim. Szuka w 2 osobie wsparcia duchowego. Szuka w nim kogoś kto go wesprze, pocieszy, polepszy mu humor. Nawet tej osobie poszkodowanej od razu robi się lepiej gdy wypłacze się komuś w ramie lub z kimś się podzieli swoimi smutkami.


Liczę na najlepsze ... ;*
Buziaki :p
3 5 3