Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-21T19:43:46+02:00
Ponieważ prometeusz cierpiał za to zeby ludzie mogli mieć ogień i ubranie i mięso.Dlatego męka prometeusza jest taka wazna
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T19:47:04+02:00
Męka Prometeusza ma charakter szczególny ponieważ jest ona spowodowana poswieceniem dla czlowieka.
Jedni cierpią aby inni mogli zyc dobrze. Prometeusz przekazal ludziom ogien aby zylo sie im lepiej i za tą dobroc ktora sie wykazal zostal nieslusznie ukarany z drugiej strony bylo to zakazane ale zwyciezyla w nim chec pomocy ludziom. Dlatego to cierpienie ma charakter szczegolny.
7 5 7