Telewizor kosztuje 854 zł. jest to cena brutto, z 22% podatkiem VAT.jaka jest cena netto,tzn. bez podadku

suma czterech kolejnych liczb parzystych jest równa 540.Znajdz te liczby

Karina i Basia mają łacznie 35 lat. Basia jest o 5 lat starsza od podwojonego wieku Kariny. Po ile lat mają dziewczyny ?

2

Odpowiedzi

2010-01-07T15:55:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T15:56:50+01:00
1) 1,22-854
1-x
x=700 zł- cena bez vat

2)2n+2n+2+2n+4=540
6n+6=540
6n=536
n=89

I 2n=178
II 2n+2=180
III 2n=4=182

3)k+b=35
2k+5=b

k+2k+5=35
3k=30
k=10
b=35-k=25

Kasia 10
Basia 25