Proszę o słówka angielskie amerykańskie i tłumaczenie,
ma wyglądać to tak:

British English American English Translation
film movie film
biscuits cookies ciasteczka

ma być po 10 lub więcej przykładów
kto będzie miał więcej dostanie NAJ!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:04:59+01:00
British American Polski

aeroplane airplane samolot
flat apartment mieszkanie
toilet bathroom lazienka
crisps chips chipsy
primary school elementary school szkola podstawowa
autumn fall jesien
rubbish garbage smieci
motorway highway autostrada
surname last name nazwisko
queue line kolejka (do kasy)
postman mailman listonosz
film movie film
car park parking lot parking
chemist pharmacist aptekarz, farmaceuta
toilet restroom toaleta
shop store sklep
pupil student student
purse wallet portfel
garden yard podworko
postcode zipcode kod pocztowy
2010-01-07T16:24:45+01:00
1. trainers, sneakers, adidasy
2. bill,check, rachunek
3. subway, underground, metro
4. car park, parking lot, parking
5. lorry, truck, ciężarówka
6. chips, French fries, frytki
7. petrol, gas, benzyna
8. lift, elevator, winda
9. torch, flashlight, latarka
10. aerial, antenna, antena
11. chemist's, drugstore, apteka
12 coach, bus, autokar
13 motorway, freeway autostrada
14 luggage ,baggage, bagaż
15 boot, trunk, bagażnik
16 porter, bellboy, bagażowy
17 banknote, bill, banknot
18 return ticket, roundtrip ticket, bilet powrotny
19 single ticket, one-way ticket, bilet pojedynczy
20 city centre, downtown, centrum miasta
21 pavement ,sidewalk, chodnik
22 crisps, chips, chrupki ziemniaczane
23 inverted commas, quotation marks, cudzysłów
23 ladies, ladies' room, toaleta damska
24 semi-detached house, duplex house, dom bliźniak
25 timber, lumber, drewno
26 main road, highway, droga główna
27 railway station, train station, dworzec kolejowy
28 headmaster, principal, dyrektor szkoły
29 photocopy, xerox, fotokopia
30 football, soccer, futbol
31 surgery , doctor's office, gabinet lekarski
32 grill, broil, gril
33 Autumn, Fall, jesień
34 swimming costume, bathing suit, kostium kąpielowy
35 dustbin, garbage can, kosz na śmieci
36 maize, corn, kukurydza
37 postman, mailman, listonosz
38 train driver, engineer, maszynista
Potrzebujesz więcej???

1 3 1