Odpowiedzi

2010-01-07T16:05:00+01:00
9x-4y=98 //*1
-x+3/5y=0 //*9
9x-4y=98
-9x+5,4y=0
1,4y=98//1,4
y=70

9x-4*70=98
9x-280=98
9x=98-280
9x=-182//9
x=20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:11:52+01:00
{9x- 4y=98
{-x+3/5y=0/*5

{9x- 4y=98/*3
{-5x+3y=0/*4

{27x-12y=294
{-20x+12y=0
----------------
7x=294/:7
x=42

-5x+3y=0 ; x=42
-5*42+3y= 0
-210 + 3y= 0
3y=210/:3
y=70

{x=42
{y=70



{5(x+2)=3(y-1)+15
{2(x+3)+7=3(y+6)-6

{5x+10=3y-3+15
{2x+6+7=3y+18-6

{5x-3y=-3+15-10
{2x-3y=18-6-6-7

{5x-3y=2
{2x-3y=-1/*(-1)

{5x-3y=2
{-2x+3y=1
---------------
3x=3/:3
x=1
-2x+3y=13 ; x=1
-2*1+3y=13
-2+3y=13
3y=13+2
3y=15/:3
y=5

{x=1
{y=5

Mam nadzieję ze dobrze :)
2010-01-07T16:13:09+01:00
9x-4y=98
-x+3/5y=0 /*9

9x-4y=98
-9x+27/5y=0

7/5y=98
y=70

9x-4*70=98
9x-280=98
9x=378
x=42

y=70
x=42


5(x+2)=3(y-1)+15
2(x+3)+7=3(y+6)-6

5x+10=3y-3+15
2x+6+7=3y+6-6

5x-3y=2
2x-3y=-13 /*(-1)

5x-3y=2
-2x+3y=13

3x=15
x=5

5*5-3y=2
25-3y=2
-3y=-23
y=23/3
y=7i2/3

x=5
y=7 i 2/3