Odpowiedzi

2010-01-07T16:00:01+01:00
Scrooge:
- chciwy,
- zachłanny,
- bez serca,
- żądny pieniędzy,
- zamknięty w sobie, bez przyjaciół,
- pochłonięty pracą,
- materialista.

Po przemianie stał się bardziej otwarty na ludzi, praca znajdowała się na drugim planie. Miał dużo przyjaciół.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T16:00:43+01:00
Zły,ostrożny,chłodny,skąpy,chciwy,samolubny,bezwzględny,bezduszny,skryty,twaredy,ostry,zgorzkniały
zawzięty

licze na naj:D
1 5 1
2010-01-07T16:01:13+01:00
*skąpy
*niemiły
*nieodpowiedzialny
*bezduszny
*nieodpowiedzialny
*zadufany w sobie
*samolubny
*chciwy
;-)