Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:02:02+01:00
1. Ponieważ zbyt duże promieniowanie UV czyli opalanie się może doprowadzić do bolesnych poparzeń a co gorsze może prowadzić do raka skóry.
2. Wszelkiego rodzaju związki chemiczne a szczególnie freony uwalniane do atmosfery.
2010-01-07T16:04:14+01:00
1.Dlatego, że powoduje mutacje w DNA komórek. Może to doprowadzić do powstania nowotworu skóry.
2. Na niszczenie warstwy ozonowej wpływa gaz zwany freonem, który był stosowany w dezodorantach i lodówkach. Wchodzi on w reakcje z ozonem O3, w wyniku której powstaje m.in cząsteczka tlenu atomowego O2.