Odpowiedzi

2010-01-07T16:04:10+01:00
Święta bożego narodzenia są czasem zjednoczenia orz miłości. Rodzina gromadzi się przy stole , rozmawiamy o sprawach sprzed lat.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:05:24+01:00
Święta Bożego Narodzenia były dla mnie czymś, co pozwoliło mi w spokoju oddać się spędzaniu czasu z rodziną. Było tez dla mnie spełnieniem marzeń, kiedy to pod choinką znalazłem prezenty. Nie wspominając o tym, jak pięknym doznaniem jest zasiadanie z całą rodziną w miłości przy wigilijnym stole. To tradycja... To dawanie sobie ciepła i wspominanie osób, które odeszły, oraz radowanie się z narodzin Pana.
2010-01-07T16:06:54+01:00
Boże Narodzenie to czas dzielenia się opłatkiem z rodziną, odpoczynek i tego dnia Narodził się Jezus Chrystus.