Odpowiedzi

2010-01-07T17:47:57+01:00
Bardzo duże, ponieważ zmienia się przz to sposob postępowania Polaków
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T18:59:47+01:00
Konstytucja 3 maja nie wprowadziła, tak jak francuska czy amerykańska, wolności i równości praw obywateli. Dokument ten jednak znacząco poprawił rządy w państwie i wzmocnił władzę w Polsce. Tron który oddano w ręce dynastii Wettinów był dobrym posunięciem w stronę "udobruchania" narodu, ponieważ szlachta i społeczeństwo zapamiętali czasy panowania Augusta III za okres dobrobytu i spokoju, więc wszyscy myśleli że tak ponownie się stanie... Jednak losy inaczej się potoczyły...