Walc des-dur op. 64 (czytamy opus sześćdziesiąt czwarte) fryderyk chopion to tzw. walc minutowy, któóóóóry pianiści wykonują w ciogu około 1 minuty. jaką odleglość pokonuje kierowca jadący samochodem z predkoscią 90 km/h w czasie trwania tego utworu????


Plisss odpowiedzi :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:19:57+01:00
T - czas = 1 min = 60 s
v - prędkość = 90 km/h = 25 m/s
s - droga = vt = 25 razy 60 = 1500 m
samochód w tym czasie przejedzie 1500 m


20 4 20
2010-01-07T16:21:56+01:00
1km/h=1*1000m/3600s=10m/36s

90 km/h=9*1000m/3600s=90m/36s=25m/s


25m/s*60s=1500m=1,5km

Odp:1,5km
9 4 9