Odpowiedzi

2010-01-08T13:14:43+01:00
Plony są tam niewielkie, ponieważ jest za ciepło, za sucho i mają za dużo słońca.
2 5 2
2010-01-08T14:55:18+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-08T16:44:13+01:00
To zależy od gleby. Jak rośliny mają sucho lub gleba jest za twarda korzenie nie mają się gdzie rozrastać, a jak nie mają się gdzie rozrastać wtedy wchodzi w proces kobulizacji czyli nie ma gdzie się rozrosnąć dlatego takie są małe i nie bujne


tak mi się wydaje!!!!!!!!!!!!
3 2 3