Odpowiedzi

2010-01-07T16:26:14+01:00
# zemsta faraona - niedomaganie trawienne objawiające się m.in.
biegunką, którego doznają turyści w Egipcie i
innych krajach Afryki
# zemsta Montezumy - niedomaganie trawienne objawiające się
m.in. biegunką, trwające zwykle dwa dni,
którego doznają turyści w Meksyku
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:26:53+01:00
1. ZEMSTA FARAONA
2. ZEMSTA MONTEZUMY
3. ZEMSTA JEST ROZKOSZĄ BOGÓW
4.ZEMSTA I NA CHROMYM KONIU DOJEDZIE
5. ZEMSTA JEST SŁODSZA OD MIODU
6. ZEMSTA JEST ZAWSZE ROZKOSZĄ MIERNYCH, SŁABYCH I MAŁOSTKOWYCH UMYSŁÓW
5 4 5