Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T16:24:04+01:00
1. Przestrzegać przykazań
2. Pogłębiać swoją wiedzę o Nim i dzielić się nią z innymi.
3. Umacniać się w wierze
4. Opowiadać innym o Bogu
5. Modlić się ( szczerze!) i chodzić do kościoła, uczestniczyć w mszy nie tylko ciałem, ale też duchem ( słuchać i uczestniczyś świadomie)
2010-01-07T16:25:27+01:00
We współczesnym świecie możemy zrobić to następująco :
-Nie wypierać się że wierzymy
-modlić się i nie tylko prosić lecz również dziękować
A przede wszystkim modlić się szczerze bo jaka to modlitwa gdy chcemy zaspokoić tylko swoje żądze to tak jakby nie modlić się w ogóle