Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-21T20:15:01+02:00
Zalety:
- daje duże powiększenie


Wady:
- drogi
- skomplikowany w obsłudze
- trudno dostępny
- uniemożliwia obserwowania żywych obiektów
2 4 2
2009-09-21T21:01:21+02:00
Zalety:
*można pracować w słabej próżni dzięki czemu można zwiększyć przewodnictwo materiałów przez dodanie pary wodnej do otoczenia
*można badać dielektryki
*można dodatkowo badać skład wykorzystujący promieniowanie X
Wady:
*mniejsza rozdzielczość niż mikroskopu transmisyjnego
1 5 1