Odpowiedzi

2010-01-07T16:28:20+01:00
Glony jednokomórkowe ::
- chlorella
-pierwotek

Glony wielokomórkowe ::
-sałata morska
- morszczyn
- żabirośl
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:29:20+01:00
Jednokomurkowe: Pierwotniak, Skrętnica, Okrzemki.

Wielokomurkowe: Zielenice (np.Sałata morska)
Brunatnice (np. morszczyn)
Krasnorosty (np. laurencja)
19 3 19
2010-01-07T16:34:13+01:00
Jednokomórkowe:
Okrzemki
Toczki
Wielokomórkowe:
Zielenice
Brunatnice
Ramiennice :)
7 4 7