Odpowiedzi

2010-01-07T16:30:33+01:00
Gdy wymieszasz obie ciecze to one wnikają miedzy siebie ponieważ są zbudowane z cząsteczek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:33:56+01:00
Objętość tej mieszaniny zmieniła się (zmniejszyła się), ponieważ cząsteczki atramentu wypełniły wolną przestrzeń między cząsteczkami wody.
2010-01-07T20:22:32+01:00
Cząsteczki atramentu wchodzą w wolną przestrzeń między cząsteczkami wody.