Hejka!
Muszę mieć na jutro opis choinki (takiej świątecznej, ozobionej)... Ma być w nim mało : jest, ma, są :(\
najlepiej by było, gdyby były tam takie : znajduje się itd. Słodkie i ładne aż do przesady...

To jest tak durne, że osobie która to ładnie zrobi daję dużo pkt
A, i nie ma to być, jedno z tych beznadziejnychh już dodanych na zadane.pl ...


Pozdro

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T16:33:20+01:00
Przede mną stoi wystrojona, świąteczna choinka. Jest wielka i piękna. Zieleń jej igieł dumnie wystaje spod plątaniny srebrnych łańcuchów. Gałęzię chylą się ku ziemi, obciążone dziesiątkami kolorowych bombek, o najróżniejszych wzorach. Białe gwiazdeczki, wykonane z papieru dodają jej jeszcze większego uroku. Różnobarwne światełka sprawiają, że nie można od tej choinki oderwać wzroku. Na najwyższej gałęzi, na samym szczycie znajduje się ogromna ozdoba, której kształtu nie potrafię określić. Może się wydawać, że jest tego wszystkiego na niej za dużo, ale to nieprawda. Drzewko to pięknie się prezentuje. Jest niewątpliwie najładniejsze ze wszystkich...
1 5 1
2010-01-07T16:34:13+01:00
Choike ktora przygotowłam z rodzicami postawiła w kacie na stojaku.
drzewko byli dosyc wysokie.miało pieknie gałezie na ktorym zawieszslismy ozboby.znajdowąły sie tam:
bombki w trzecha kolorach:złotym,niebieskim i czerwonym.zawieszone były takze cukierki i pierniki.mama ładnie ułozyła na gałazkach swiatełka w kolorze czerwonym.na koniec siostra i ja nałozyłysmy na choinke piekny złoty łancuh.potem mam narzyciła na gałazki wate aby wygladało tak jakby snieg na nia napadał.
cała choika wygladał jak z bajki.mysle ze to była najpieknijesz chonka na swiecie.


za to dostałm 5 takze na pewno jest dobrze.
a moge liczyc na naj??
pzdr


1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-07T16:42:58+01:00
W tym roku miałam pięknie przystrojoną chinkę,ale równeż sama choinka w sobie była cudna.Stała ona w największym pokoju czyli w salonie,kiedy się wchodziło do pokoju na sammym począdku zwracała naszą uwagę.Choinka była przyozdobiona w dwukolorowe bąbki, które były bardzo piękne.Bąbki miały kolor czerwony oraz złoty, oprucz bąbek był też osdoby wykonane ze złomy i pomalowane sprajem,bardzo modne w tym sezonie.Choinka miała złote łaańcuch oraz czerwone lampki.Jiedy ja zapaliliśmy oddawała niezwykły nastrój świąt ora piękinie pachniała;]

licze na naj:D
1 4 1