Odpowiedzi

2010-01-07T16:29:25+01:00
Biblia pełni rolę księgi, w której zawarte są prawdy dotyczące tego świata. Jest, jakby skarbnicą wiedzy o człowieku, o jego otoczeniu, o Bogu.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:36:24+01:00
-źródło wiary
- informacje o Bogu i człoweku i ich relacjach
- główne żródło filozofii
- dla wielu poetów to pierwowzór, to na czym sie wzorują
- muzyka inspirowana wiarą i biblią
-żródło wartości dal ludzi
- pokazuje sens naszych cierpień
- kazuje cel życia człowieka
-Biblia mówi żebyśmy byli dobrymi ludźmi, postępowali według zasad moralnych wobec siebie i swoich bliźnich
-ważny punkt odniesienia w świecie, gdzie czasem trudno odróżnić dobro od zła
- wywiera wpływ na postrzeganie świata
16 3 16