Odpowiedzi

2010-01-07T16:56:16+01:00
Brazylia: piłka nożna, plantacje kawy, karnawał Samby, Capoeira, Rio de Janeiro(figura chrystusa).
Wenezuela: Najwiekszy wodospad świata (Salto Angel 1054m n.p.m.), urozmaicona roślinność, Nizina i rzeka Orinoko
Argentyna; Aconcagua(nawyższy szczyt Ameryk), Andy,
Kolumbia: Karaiby (powinno ci sie skojarzyć z filmem Piraci z Karaibów)

na nic innego nie wpadłem, pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:58:46+01:00
Brazylia - Rio de Janeiro, karnawał, Taniec Samba
Wenezuela - Caracas, Morze Karaibskie i otwarty Ocean Atlantycki, Maracaibo- największe jezioro Ameryki Południowej
Argentyna - Buenos Aires, tango Argentyńskie
Kolumbia - Krzysztof Kolumb,