Odpowiedzi

2010-01-07T16:37:47+01:00
Pewnik

1. fakt, prawda oczywista, coś, co nie budzi żadnych wątpliwości, jest całkowicie pewne, udowodnione;
2. twierdzenie uważane za oczywiste, niepodważalne; aksjomat

pojrzyj nie istnieje

trzewik

but z cholewką sznurowany do kostki

zlekuje nie istnieje

waćpan

staropolski tytuł grzecznościowy; asan, acan

jeno

przestarzale: tylko, jedynie, ino

jena

szkło jenajskie


cosik nie istnieje

6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:43:06+01:00
Pewnik

1. fakt, prawda oczywista, coś, co nie budzi żadnych wątpliwości, jest całkowicie pewne, udowodnione; 2. twierdzenie uważane za oczywiste, niepodważalne; aksjomat

POJRZYJ-ZAJRZYJ
trzewiki-buty
zlekuje-cos co robisz i nie mozesz dokonczyc lub cos w stylu wzlekasz(np w zrobieniu czegoś)
waćpan-osoba majętna
jeno-mozna powiedziec: o jeny zapomniałam to zrobić
cosik-zdrobniale COŚ
17 3 17