A4 Wypisz ceny produktów po obniżce.
Długopisy-12zł obniżka o 10%
Piórnik-6,40zł obniżka o 15%
Teczka-8,60zł obniżka o 5 %
Zeszyt w linie -14zł obniżka o 15 %
Zeszyt w kratkę-3,40zł obniżka o 25 %
Kurtka-24,40zł obniżka o 16 %
Buty-37zł obniżka 24 %
spodnie-19,80zł obniżka o 19%
Bluzka-31,90zł obniżka o 15 %
plecak-13,60 zł obniżka 33 %

3

Odpowiedzi

2010-01-07T16:38:36+01:00
Długopis-10,80zł
Piórnik-5,44zł
Teczka-8,17zł
Zeszyt w linie-11,90zł
zeszyt w kratkę-2,55zł
kurtka-20,50zł
buty-28,12zł
spodnie-16,03
bluzka-27,11zł
plecak-9,11zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:42:44+01:00
1/ Długopisy :
12 x 0,1=1,2 12- 1,2=10,8zł,-( po obniżnce )
2/ Piórnik
6,40 x 0,15= 0,96 6,40 - 0,96=5,44zł,- ( po obniżce )
3/ teczka
8,60 x 0,05=0,43 8,60 - 0,43=8.17zł,- ( po obniżce )
4/ zeszyt w linie
14 x 0,15=2,10 14 - 2.1=11,90zł,- ( po obniżce )
5/ zeszyt w kratkę
3,40 x 0,25=0,85 3,40 - 0,85=2,55zł,- ( po oniżce )
6/ kurtka
24,40 x 0,16 = 3,904 24,40 - 3,904=20,49 zł,- ( po obniżce )
7/ buty
37 x 0,24= 8,88 37 - 8,88=28,12zł,-( po obniżce )
8/ spodnie
19,80 x 0,19= 3,762 19,80 - 3,762=16,04zł,- ( po obniżce )
9/ bluzka
31,90 x 0.15=4,785 31,90 - 4,785=27,12zł,- ( po obniżce )
10/ plecak
13,60 x 0,33 =4,488 13,60 - 4,488= 9.11zł,-( po obniżce )
1 5 1
2010-01-07T16:45:16+01:00
10% z 12zł=1,2zł 12zł-1,2zł=10,8zł
15%z 6,40=0,98zł 6,40-0,98=5,42zł
5%z 8,60=0,43zł 8,60-0,43=8,17zł
15%z 14zł=2,10zł 14zł-2,10=11,90zł
25%z 3,40=0,85zł 3,40 -0,85=2,55zł
16%z 24,40=3,90zł 24,40-3,90=20,50zł
24%z 37=8,88zł 37-8,88=28,12zł
19%z 19,80=3,76zł 19,80-3,76=16,04zł
15%z 31,90=4,78zł 31,90-4,78=27,12zł
33%z 13,60=4,49zł 13,60-4,49=9,11zł
1 5 1