Odpowiedzi

2010-01-07T16:44:26+01:00
W dzisiejszych czasach jest trudno być dobrym człowiekiem ponieważ ludzie się zmieniają. W dzisiejszych czasach każdy człowiek jest chciwy na pieniądze dlatego próbuje oszukiwać innych by samemu mieć dobrze w życiu. Człowiek dobry w dzisiejszych czasach ma ciężko bo najczęściej zostaje oszukiwany i przez to cierpi.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:49:16+01:00
Moim zdaniem w dzisiejszych czasach łatwo być dobrym człowiekiem. Wystarczy tylko tego chcieć i realizować to pragnienie w rzeczywistości.Wielu jest na świecie ludzi potrzebujących pomocy, ale nie potrafiejących o nią prosić. Wystarczy nasza ingerencja by takiej osobie żyło się lepiej.