Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:44:54+01:00
Powstanie kwietniowe

Powstanie republikanów w Paryżu w 1832

Powstanie chochołowskie
Powstanie wielkopolskie 1806 roku
Powstanie wielkopolskie 1846 roku
Powstanie Kościuszkowskie
Powstanie Krakowskie
Powstanie listopadowe( 1830-31)
Powstanie styczniowe (1863-64)
Powstanie Warszawskie
Powstanie wielkopolskie (1848)
Powstanie wielkopolskie 1918-1919
Obrona Lwowa w latach 1918-1920
Powstanie zamojskie
I II III Powstania Śląskie

P.s Nie wiem o jakie ci chodziło powstania, więc daje różne .
2010-01-07T16:53:03+01:00
Powstanie chmielnickiego-1648-1655
powstanie kościuszkowskie-1794
powstanie warszawskie-1945
powstanie styczniowe -1869-1864
powstanie listopadowe-1830