Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:45:37+01:00
{2x + 3y =14/:2
{3x – 2y = 8

{x+1,5y=7
{3x-2y=8

{x=7-1,5y
{3*(7-1,5y)-2y=8

{x=7-1,5y
{21-4,5y-2y=8

{x=7-1,5y
{-6,5y=-13/:(-6,5)

{x=7-1,5y
{y=2

{x=7-1,5*2
{y=2

{x=7-3______________{x=4
{y=2________________{y=2
2010-01-07T16:53:49+01:00
2x + 3y =14|:2
3x – 2y = 8

x+1,5y=7
3x – 2y = 8

x=7-1,5y
3(7-1,5y) – 2y = 8

x=7-1,5y
21-4,5-2y=8

x=7-1,5y
21-6,5y=8

x=7-1,5y
-6,5y=-13|:(-6,5)

x=7-1,5
y=2

x=7-1,5*2
y=2

x=7-3
y=2

x=4
y=2
2010-01-07T17:46:14+01:00
2x + 3y =14|:2
3x – 2y = 8

x+1,5y=7
3x – 2y = 8

x=7-1,5y
3(7-1,5y) – 2y = 8

x=7-1,5y
21-4,5-2y=8

x=7-1,5y
21-6,5y=8

x=7-1,5y
-6,5y=-13|:(-6,5)

x=7-1,5
y=2

x=7-1,5*2
y=2

x=7-3
y=2

x=4
y=2