Odpowiedzi

2010-01-07T16:49:00+01:00
2(-x+4) dla x=-10

to znaczy ze za x wstawiasz (-10 w tym wypadku) i wychodzi ci wynik... ;P
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T16:50:34+01:00
Po prostu podstawiasz za x minus dziesięć i wyliczasz.

2(-x+4)
2[-(-10)+4] < podstawiasz za x minus dziesięć
2(10+4) < dziesięć jest na plusie, bo dwa minusy dają plus
20+8 < teraz mnożysz to co masz w nawiasie przez dwa (każdą liczbę z osobna)
28 < i masz wynik : )
4 3 4