Odpowiedzi

2010-01-07T16:56:51+01:00
A) tak 123+37+158+42=360
b)nie72+73+74+175=394
c)tak 89+91+91+89=360
12 3 12
2010-01-07T17:02:05+01:00
Kąty w czworokącie muszą mieć razem 360, więc:
a) tak, bo 123+37+158+42=360
b) nie, bo 72+73+74+175=394
c) tak, bo 89+91+91+89=360 :)
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-07T17:03:40+01:00
Ojj Syjwia trzeba było do mnie napisać ja to mam ;D

a) 123 + 37 + 158 + 42 = 360 TAK.
b) 72 + 73 + 74 + 175 = 394 NIE.
c) 89 + 91 + 91 + 89 = 360 TAK.

a to 2/115

a) 180 - 55 =125 - (miara kąta alfa)
180 - 135 =45 beta

b) 180 - 70 = 110 alfa
180-100 = 80 beta

alfa = 55
180 - 55 =125 beta
34 4 34